Tibnor võtab kasutusele uue identiteedi, mis peegeldab tema uuenduslikku lähenemist terasetööstusele
Pärast ligi 30 aastat võtab Tibnor kasutusele uue identiteedi, mis peegeldab paremini ettevõtte praegust positsiooni turul. Uus identiteet sümboliseerib uuenduslikku lähenemist terasetööstusele, keskendumist digitaliseerimisele ja jagatud visiooni, mis ühendab kõik kontserni töötajaid.
Tibnor uuendas oma identiteeti viimati pea 30 aastat tagasi ja sellest ajast alates on palju juhtunud. Tibnoril on kõigil turgudel suurem ja ulatuslikum terase ja metalli valik ning sellega on ta täna Põhjamaade juhtiv ettevõte.
- Me ei ole enam sama ettevõte kui 30 aastat tagasi ja me tahame kohandada oma lugu, kajastamaks seda, kuidas ettevõte täna töötab. Meie uus identiteet illustreerib seda, et muu hulgas oleme loomulik valik siis, kui Põhjamaade ja Balti riikide tööstusettevõtted otsivad terase tarnijat, ütleb Tibnori kommunikatsioonijuht Jeppe Ørum.
Kontsern juurutab oma uue identiteedi kõigis ärivaldkondades, nii et see toimiks ühtse sümbolina kogu Rootsis, Taanis, Norras, Soomes, Eestis, Lätis ja Leedus.
- Meie enam kui 1100 töötajat tegutsevad seitsmes riigis ning usume, et meie töötajad kuuluvad tööstusharu kõige vilunumate spetsialistide ja ekspertide hulka. Seetõttu peame looma tänapäevase kaubamärgi, mille üle nad uhked oleksid ja millega nad end samastaksid, selgitab Jeppe Ørum.
- See uus identiteet tugineb meie suurele tootevalikule, töötajatele ja ettevõttevälistele suhetele. Tahame võtta juhtiva rolli ja vastutuse. Seetõttu oleme väga uhked, et saame koos oma emaettevõttega SSAB pakkuda kvaliteetset terast ja liikuda rohelisema tuleviku poole.
Uus visuaalne identiteet
Jeppe Ørumi sõnul väljendab Tibnori uus identiteet ettevõtte keskendumist innovatsioonile ja suutlikkusele esitada väljakutseid traditsioonilistele lähenemisviisidele terasetööstuses. Keskendumine innovatsioonile ja tööstusharu normidele väljakutste esitamisele sobib Tibnori nägemusega endast kui moodsast ja tulevikku vaatavast ettevõttest.
Uus identiteet sisaldab ka logo uut disaini, mis hõlmab mitmeid varasemate logode elemente, sealhulgas ümaraid B-, O- ja R- tähti, mis sümboliseerivad ettevõtte pehmeid väärtusi. Selle uued maalähedased värvid on inspireeritud terasest, samas kui türkiisrohelised toonid annavad tunnistust ettevõtte moodsat lähenemisest tööstusele.
- Meie uus visuaalne identiteet annab märku Tibnori visioonist olla kaasaegne ja uuenduslik terase tarnija, kellel on kindel side tööstuse ja looduskeskkonnaga. Väljendame seda maalähedaste summutatud toonide kasutamise ja moodsamate värvivalikutega, ütleb Jeppe Ørum.
Tibnor võtab oma uue identiteedi kasutusele 31. märtsil 2023.